Contact Me

I started practising natural healing since 2007. The herb I have been using is LINGZHI, it is a type of mushroom, an adaptogen and also a powerful detoxifier. I fall in love with how it works greatly to strengthen our body.
I hope to share the knowledge / experiences I gained since I started this alternative medicine and hope that everyone can benefit from it too.
I would also want to help those in need of a financial freedom, through network marketing I am doing that is the Shuang Hor Business.
Contact me if you are interested in knowing the natural alternative medicine or the nature of the Shuang Hor business.

CONTACT ME:
Email Address:
izura.ishak@gmail.com
Facebook Page: Lactoberry
Phone No: +6011 5922 5502
Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCeQGGubkr8O8V_1N8Udsoaw


Pages

Sunday 16 September 2012

Persediaan Sebelum Kahwin

Setiap pengantin ingin kelihatan cantik pada hari perkahwinan. Di bawah ini merupakan testimoni dari seorang pengguna produk Shuang Hor yang ingin tampil cantik luaran dan dalaman.

Testimoni dari Cik W:

Petua untuk mendapatkan badan yang sihat dan cantik juga muka berseri sebelum berkahwin:

3 bulan sebelum hari perkahwinan, setiap hari, dia mengambil :
4 biji YKLZ
2 biji YKP
4 paket Soya Protein
1 paket Vitaking

Untuk penjagaan rambut pula, dia akan perapkan rambut dengan Scalpcare Shampoo selama setengah jam setiap hari. Selepas itu dia akan menggunakan Hair Repairing Serum (ketika rambut lembab/hampir kering).

Untuk penjagaan kulit muka, dia menggunakan Exfoliating Gel setiap hari sebelum tidur (selain daripada mencuci muka setiap hari).

Persediaan hari perkahwinan kadang kala memenatkan badan dan minda.Tetapi Cik W tidak merasakan semua itu malah lebih bertenaga dan berasa cergas (walaupun setelah majlis selesai). Di hari perkahwinannya, ramai yang memuji mukanya tampak berseri dan rambut yang bersinar selain mempunyai badan yang langsing dan sihat.


3 comments:

  1. Terima kasih infonya, tips yang sangant berguna untuk pasangan yang ingin berkahwin

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.
    boleh juga gunekan tips ni bile2 mase. bukan sebelum kahwin je :)

    ReplyDelete
  3. Assalaamualaikum Mz Irna ,izinkan saya tambah disini ya. Saya nasihatkan pasangan2 berkenaan mula buat cleansing dalaman ( dengan dos di atas atau lebih} bermula 6 bulan sebelum tarikh kawen . Ini dapat memastikan kesihatan kedua2 pihak agar zuriat yang bakal terhasil pun insyallah sihat wal afiat.

    ReplyDelete