Contact Me

I started practising natural healing since 2007. The herb I have been using is LINGZHI, it is a type of mushroom, an adaptogen and also a powerful detoxifier. I fall in love with how it works greatly to strengthen our body.
I hope to share the knowledge / experiences I gained since I started this alternative medicine and hope that everyone can benefit from it too.
I would also want to help those in need of a financial freedom, through network marketing I am doing that is the Shuang Hor Business.
Contact me if you are interested in knowing the natural alternative medicine or the nature of the Shuang Hor business.

CONTACT ME:
Email Address:
izura.ishak@gmail.com
Facebook Page: Lactoberry
Phone No: +6011 5922 5502
Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCeQGGubkr8O8V_1N8Udsoaw


Pages

Sunday 5 April 2020

Sejarah CEO CAFE

Salam Health Lovers!

Bila saya mention nama kopi daripada Shuang Hor kepada orang luar, ayat paling favourite mereka adalah:
' Wah ! Ini CEO je yang boleh minum ni. Kalau rakyat marhaen x boleh minum ke? '
Aha!
Jangan risau, kopi ini sesuai diminum untuk SEMUA ORANG. Ya! Dari bayi hinggalah ke orang tua, orang yang sakit terlantar, orang yang sihat walafiat, ibu mengandung pun boleh minum. Sebab kopi ini adalah kopi untuk kesihatan dan ianya selamat daripada bahan-bahan beracun.

SEJARAH CEO CAFE

Bermula dengan seorang lelaki berbangsa Jepun bernama Mr Terashima. Beliau lumpuh akibat kemalangan. Tidak boleh bergerak seperti biasa dan terpaksa duduk di kerusi roda selama 3 tahun sejak kemalangan. Dipertemukan dengan Mr Ku (CEO Shuang Hor) semasa sedang minum kopi di sebuah hotel. Mr Ku mencadangkan untuk mencampur 2 biji kapsul lingzhi ke dalam kopi yang sedang diminumnya. Selepas minum, serta merta jari-jarinya mula boleh bergerak, dan seluruh badannya mula terasa panas (tanda darah mengalir ke seluruh badan).
Dengan result yang instant ini, Mr Terashima yakin untuk meneruskan pengambilan lingzhi dan kopi. Selepas 3 bulan sahaja, beliau kini sudah boleh berjalan seperti biasa.
Mr Ku mendapat ilham untuk menghasilkan 1 produk kopi yang boleh memberikan kesihatan optimum kepada ramai orang. Setelah 4 tahun membuat pelbagai R&D, akhirnya terhasillah produk kopi Shuang Hor iaitu CEO CAFE.


APA HEBATNYA CEO CAFE INI?
1) Biji Kopi Premium
100% biji kopi asli tanpa bahan perasa dan pewarna yang digunakan.

2) Yung Kien Ganoderma
Cendawan lingzi yang dipaten. Telah diiktiraf sebagai makanan kesihatan yang SELAMAT dan dapat membantu memperbaiki fungsi hati, anti-penuaan, mengurangkan kolesterol & melaraskan sistem imun.

3) Krimer Minyak Kelapa Asli
Tanpa tenusu. Bebas lemak trans. Sesuai untuk mereka yang lactose intolerent.
4) Gula Tebu
Terdapat dalam 2 pilihan, tanpa gula dan gula. Gula yang digunakan adalah dari gula tebu yang tidak diproses. Lebih enak dan selamat.

Kini, semua orang boleh untuk mengambil lingzhi dengan harga yang mampu milik , alhamdulillah.

Nak dapatkan Kopi CEO untuk seisi keluarga? Hanya RM1.75 / paket.
Klik sahaja link di bawah ini ya.

Saya nak CEO CAFE.

No comments:

Post a Comment